“Zijn online reviews echt zo belangrijk?”

Personal branding
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
computer-338968_1280

Waarom elke zzp’er zich meer op reviews moet focussen.

We verwachten openheid, we willen en kunnen alles van iedereen vinden en weten. We willen onze reputatie tonen. We vinden het belangrijk wat anderen van ons vinden en willen graag gezien, en dus gevonden, worden.

Heb jij jouw missie, visie en strategie op een rij? Download deze gratis checklist

Jij kan als freelancer, interim professional of (z)zp’er moeite hebben met het opstellen van je missie, visie en strategie. Download onze gratis checklist en krijg hulp bij het opstellen van jouw missie, visie en strategie.

Meer info

Jouw reputatie

Reputatiemanagement wordt reputatie-economie. Door nieuwe transparantie standaarden is de behoefte voor de reputatie-economie geboren. Je reputatie is geld waard, het kan uitgroeien tot de meest belangrijke online valuta. Immers, een goede reputatie levert zichtbaar geld op! Feitelijk is ons online gedrag dus geld waard.

Infographic

Bij Open Companies krijgen ze weleens de vraag: “Zijn online reviews echt zo belangrijk? Checken mensen echt reviews voordat ze aankopen doen?” Uit onderzerzoekt van Open Compagnies blijkt dat 92% van de ondervraagden online reviews checkt voordat ze een aankoop doet. En de tweede vraag die ze dan krijgen, is altijd: “Ja, maar schrijven mensen dan niet alleen maar negatieve reviews?” Nee, dat doet slechts 2%! Vandaar een onderzoek met ook de bevindingen over hoe de zzp’er reviews kan genereren, verwoord in de Infographic van Open Companies.

infographic online reviews OpenCompaniesBron: Deze Infographic is gemaakt door OpenCompanies

Bron: OpenCompanies

ZZP Barometer

ZZP Barometer is de onafhankelijke en structurele onderzoeksmonitor van de zzp-markt in Nederland. Sinds 2008 wordt kennis verzameld en vergaard op basis van structureel onderzoek onder een eigen zzp-panel. Als hét naslagwerk en de nieuwsbron voor zzp’ers, opdrachtgevers, intermediairs en andere zzp-marktpartijen wordt ZZP Barometer ondersteund door haar partners.

Bekijk alle artikelen van ZZP Barometer →

ZZP Barometer is dé onafhankelijke informatiebron van de zzp-markt in Nederland. Sinds 2008 wordt kennis verzameld en vergaard op basis van structureel onderzoek onder een eigen zzp-panel. Als het naslagwerk en de nieuwsbron voor freelancers, interim professionals, (z)zp’ers, opdrachtgevers, intermediairs en (andere) marktpartijen wordt ZZP Barometer ondersteund door onze themapartners en experts. Wil jij periodiek jouw mening geven en onbeperkt gratis toegang tot alle checklists, downloads, feiten & cijfers, kortingen, ranglijsten, sjablonen en meer? Meld je nu gratis aan.

Aankomende events

Er zijn geen naderende evenementen.

Bekijk de volledige agenda →

Recent onderzoek

Ruim helft jongeren wil eigen onderneming starten
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
106 Shares
Meer flexcontracten met zekerheid, maar ook meer zzp’ers
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Driekwart Nederlanders gebruikt werklaptop privé 
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Bekijk alle onderzoeken →