Zzp’ertje van 9 jaar brengt lolly op de markt

Nieuwsfeiten
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
B99236846Z.1_20150122232446_000_GTEE7B7Q.1-0

“Als zzp’er kun je niet vroeg genoeg beginnen!”

Alina Morris, een 9-jarige ondernemer uit Michigan is, met de hulp van haar vader, gestart als zzp-startup, met de naam “ZolliPops”. Met haar startup brengt ze een “beter-voor-je-tanden lolly” op de markt, die fungeert als een reiniging, een spoeling en zorgt voor gezondere pH waarde in de mond.

Inspiratie

Alina is een ongelooflijk welbespraakt innovatief jong meisje. Ze klinkt en denkt meer als een 29-jarige dan een 9-jarige. Alina werd geïnspireerd door een bezoek aan de bank met haar vader, waar ze een lolly aangeboden kreeg. Alina’s vader had haar altijd verteld dat het eten van suiker slecht is voor de tanden.

In de voetsporen

Alina wilde graag in de voetsporen van haar vader treden, ontwikkelaar van een aantal innovatieve producten op de markt. Vastbesloten om haar vader te volgen en een verschil te maken, vroeg ze de eenvoudige, maar belangrijke vraag: “Papa, waarom kunnen we niet een lolly maken, die goed is voor je tanden.” En samen gingen ze aan het werk, met de best mogelijk ingrediënten en ontwierpen iets leuks, met verschillende smaken, “Zollipops”. Na veel uitproberen en het delen van deze nieuwe lolly met vrienden en familie kwam er een lolly uit voor een gezonde, schone en verfrissende mond, met een gezondere pH waarde. Het product is inmiddels opgepikt door Whole Foods Markets.

Bron: Zollipops
Foto: David Guralnick/The Detroit News

ZZP Barometer

ZZP Barometer is de onafhankelijke en structurele onderzoeksmonitor van de zzp-markt in Nederland. Sinds 2008 wordt kennis verzameld en vergaard op basis van structureel onderzoek onder een eigen zzp-panel. Als hét naslagwerk en de nieuwsbron voor zzp’ers, opdrachtgevers, intermediairs en andere zzp-marktpartijen wordt ZZP Barometer ondersteund door haar partners.

Bekijk alle artikelen van ZZP Barometer →

Populaire artikelen

Op de hoogte blijven?

Ontvang iedere week de laatste feiten, cijfers, expertartikelen en downloads – speciaal voor jou geselecteerd door ZZP Barometer:

ZZP Barometer is dé onafhankelijke informatiebron van de zzp-markt in Nederland. Sinds 2008 wordt kennis verzameld en vergaard op basis van structureel onderzoek onder een eigen zzp-panel. Als het naslagwerk en de nieuwsbron voor freelancers, interim professionals, (z)zp’ers, opdrachtgevers, intermediairs en (andere) marktpartijen wordt ZZP Barometer ondersteund door onze themapartners en experts. Wil jij periodiek jouw mening geven en onbeperkt gratis toegang tot alle checklists, downloads, feiten & cijfers, kortingen, ranglijsten, sjablonen en meer? Meld je nu gratis aan.

Aankomende events

Er zijn geen naderende evenementen.

Bekijk de volledige agenda →

Recent onderzoek

Ruim helft jongeren wil eigen onderneming starten
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Meer flexcontracten met zekerheid, maar ook meer zzp’ers
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Driekwart Nederlanders gebruikt werklaptop privé 
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Bekijk alle onderzoeken →