Zzp-bemiddelaar van het Jaar-verkiezing

Bemiddeling & marge
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares

[vc_row][vc_column][vc_column_text]De ZZP Barometer is de onderzoeksmonitor over en voor zzp’ers, freelancers en zelfstandige ondernemers die vanaf het voorjaar van 2010 maandelijks wordt uitgevoerd onder het zzp-panel. Aan de hand van korte enquêtes volgt de ZZP Barometer het wel en wee van zelfstandige ondernemers door de tijd heen. De afgelopen jaren is een groeiende groep van de mensen op de arbeidsmarkt als zelfstandig actief: als (z)zp’er, freelancer of interim professional. Deze zelfstandigen hebben nieuwe motieven, wensen en eisen. Op 24 juni 2014 verschijnt daarom de special “Zzp-bemiddelaar van het Jaar 2014” als bijlage bij de thema-uitgave “Bemiddeling & marges” van de ZZP Barometer, met als doel de sales- en marketingpartners van en voor alle zzp’ers Nederland in kaart te brengen en te rangschikken. De special wordt mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Nétive, de enige volledig onafhankelijke VMS-aanbieder in Nederland.

Inschrijving en feedback

U kunt uw organisatie – actief o.h.g.v. broking, contractmanagement, executive search, detachering, marktplaats e/o inhuurdesk, MSP, payrolling, uitzenden of werving & selectie – kosteloos inschrijven en zo meedingen naar een notering in de lijst met zzp-bemiddelaars van 2014. De inschrijvingen zijn inmiddels gesloten, maar u kunt wel zzp’ers, freelancers en interim professionals oproepen uw organisatie te beoordelen via de volgende link:

redactie@zzpbarometer.nl

U kunt kosteloos deelnemen aan deze verkiezing en kunt zo uw organisatie, visie en oplossingen onder de aandacht brengen van honderdduizenden zzp’ers. De ZZP Barometer is de grootste structurele en onafhankelijke onderzoeksmonitor in de zzp-markt. Het doel van het onderzoek is enerzijds als vergelijkingsmateriaal voor zzp’ers te dienen en anderzijds tot belangrijke marktinformatie te komen voor de marktpartijen. Klik hier voor de de volledige lijst met honderd beste zzp-bemiddelaars (op alfabetische volgorde).

Bereik en landelijke exposure

De ZZP Barometer bereikte in 2013 meer dan 520.000 zelfstandigen. Dit jaar zal dat bereik toenemen tot meer dan 600.000 (z)zp’ers, freelancers en interim professionals in Nederland. Bij de verkiezing tot de beste zzp-bemiddelaar van Nederland zal niet alleen een eindwinnaar, maar zullen ook branchewinnaars uitgeroepen worden via de onderstaande mediapartners.

Het afgelopen jaar hebben onze onderzoeken tot enkele zeer mooie publicaties geleid in de Telegraaf, op NU.nl, bij BNR, in het NRC, op de site van de KvK en in enkele thematische media, waaronder Computable. Uiteraard is dit slechts een kleine greep uit de publicaties van het afgelopen jaar, mede dankzij onze mediapartners BNR Nieuwsradio, NRC Carrière, NUzakelijk, ZiPconomy en ZZP Nederland zijn we verzekerd van veel landelijke media-aandacht.

Categorieën en winnaars

Per type bemiddeling – detachering, werving & selectie, payrolling, contractmanagement, executive search, broker, marktplaats, inhuurdesk, MSP en RPO – en per sector – bouw & installatie, consulting, energie, financieel, ICT, logistiek, media, overheid, techniek en zorg – zal een Top-3 en zullen categoriewinnaars bekend worden gemaakt die het beste bij zzp’ers, freelancers en interim professionals scoren op het gebied van klanttevredenheid, de criteria van goede bemiddeling en Net Promoter Score (NPS). Daarnaast zullen in de drie algemene categorieën “Beste bemiddelaar“, “Beste nieuwkomer“, “Beste specialist” (= nichespeler) en “Meest innovatief” winnaars uitgeroepen worden.

Spelregels, criteria en puntentelling

Ingangseis om deel te nemen aan deze verkiezing is dat uw organisatie faciliteert in (een gedeelte van het proces tot) de online en/of offline match tussen opdrachtgever en zzp’er, freelancer en/of interim professional. Daarbij zijn er minimaal 10 zzp-beoordelingen nodig om in de ranglijst terecht te kunnen komen en dient de vragenlijst (ofwel inschrijving) volledig en correct ingevuld te zijn. Steekproefsgewijs kan Victor Mundi – hoofdinitiatiefnemer van de ZZP Barometer – de juistheid van deze antwoorden controleren via de Kamer van Koophandel, jaarverslag(en) en de (corporate) website. Victor Mundi controleert, verzamelt en aggregeert alle data die nodig is om tot de definitieve rangschikking en (categorie)winnaars te komen.

De puntentelling wordt gebaseerd op de beoordelingen van zzp’ers, freelancers en interim professionals (60%) en de antwoorden op de intakevragenlijst (40%). In totaal kunnen maximaal 100 punten gescoord worden, waarbij de zzp-beoordelingen als volgt zijn opgebouwd: (a) Net Promoter Score (NPS) (10 punten bij een score van 50 of hoger, 5 bij een score van 20 of hoger, 2 bij een score van 0 of hoger en geen punten bij een negatieve score), (b) klanttevredenheid (20 punten bij zeer tevreden, 12 bij tevreden en 4 bij neutraal) en (c) diverse criteria waaronder website, aanmelding/inschrijving, support en ondersteuning, aantal opdrachtgevers, aantal opdrachten, tarief, marges, contract, transparantie, betalingstermijn, nazorg en additionele diensten als kortingen/deals, opleiding, verzekering en werkplek (30 punten in totaal).

De beste honderd zzp-bemiddelaars:
– …ontvangen een digitaal Certificaat voor Goede Bemiddeling
– …krijgen een eigen landpagina op de website van de ZZP Barometer
– …worden opgenomen in de toplijst “Beste bemiddelaars” op de website van de ZZP Barometer
– …mogen het logo “Top-100 Zzp-bemiddelaars” een jaar lang kosteloos voeren

Planning en tijdspad (let op: gewijzigd)

– Maandag 14 april 2014: sluiting inschrijvingen voor zzp-bemiddelaars
– Woensdag 23 april 2014: top-100 zzp-bemiddelaars ingelicht i.v.m. verzamelen zzp-beoordelingen
– Vrijdag 6 juni 2014: deadline beoordelingen en sluiting vragenlijst voor zzp’ers*
– Dinsdag 10 juni 2014: bekendmaking top-3 per categorie (intern – nog geen publiciteit)
– Vrijdag 13 juni 2014: deadline aanlevering en uiterste beslismoment advertentie(materiaal)*
– Dinsdag 24 juni 2014: bekendmaking uitslag en publicatie rapport via mediapartners
– Vrijdag 27 juni 2014: deadline keuze peer group, categorie en/of sector t.b.v. benchmark voor uw organisatie
– Vrijdag 18 juli 2014: ontvangst individueel benchmarkrapport inclusief rapportcijfers over uw organisatie

* = wegens meivakantie, Hemelvaart en Pinksteren verlengd (!)

Promoot uw organisatie door te adverteren

Het is mogelijk om een advertentie, advertorial, en/of expertinterview af te nemen op de website en in het digitale magazine “Bemiddeling & marges” dat meer dan 50.000x wordt gelezen en ook op uw website kan worden gepubliceerd met een “embed-code” (verschijningsdatum: 24 juni 2014). De website heeft zo’n 40.000 unieke bezoeken per maand, waarbij 2,5 tot 3,0 pageviews per bezoek worden afgelegd (in totaal 100.000+ per maand). Het magazine zal verschijnen en wordt verspreid onder de klanten, lezers en bezoekers van Victor Mundi, ZZP Barometer en onder meer de mediapartners BNR Nieuwsradio, NRC Carriere, NUzakelijk, ZiPconomy en ZZP Nederland. Bekijk hieronder de drie advertentiepakketten “Goud”, “Zilver” en “Brons”:

[tabs]

[tab title=”Gouden pakket (€5.260,=)”]

Gouden pakket
Tarief: €5.260,=

In het gouden advertentiepakket zit een advertentie van een volledige pagina (1/1, FC) in het digitale magazine “Bemiddeling & marges” dat meer dan 50.000x wordt gelezen (verschijningsdatum: 24 juni 2014). Ook ontvangt u een rapport met een expertanalyse van en -terugkoppeling op uw antwoorden uit het onderzoek. Uw organisatie wordt in dit rapport vergeleken met de gemiddelde resultaten uit het onderzoek. Ook kunt u uit de lijst met de beste zzp-bemiddelaars in Nederland drie sectoren en/of categorieën (bijv. executive search, MSP, detachering, ICT en/of financieel) selecteren waarmee jullie organisatie uitgebreid vergeleken zal worden – uiteraard op anonieme basis. De rapportcijfers die uit de beoordelingen voortkomen worden hierin uiteraard ook met jullie gedeeld, wederom op anonieme basis.

Daarnaast wordt u geïnterviewd door een professionele journalist(e) en ontvangt u een fotograaf op locatie. Het interview wordt gepubliceerd in het rapport, op de website van de ZZP Barometer en – op basis van redactionele vrijheid – bij een (van de) mediapartner(s). De volgende items vormen het gouden pakket met een totale waarde van €9.000,=:

1.) 1/1 advertentie (FC) t.w.v. €1.000,=
2.) Benchmarkrapport t.w.v. €3.000,=
3.) Expertinterview t.w.v. €5.000,=

[/tab]

[tab title=”Zilveren pakket (€3.595,=)”]

Zilveren pakket
Tarief: €3.595,=

In het zilveren advertentiepakket zit een advertentie van een volledige pagina (1/1, FC) in het digitale magazine “Bemiddeling & marges” dat meer dan 50.000x wordt gelezen (verschijningsdatum: 24 juni 2014). Daarnaast wordt u geïnterviewd door een professionele journalist(e) en ontvangt u een fotograaf op locatie. Het interview wordt gepubliceerd in het rapport, op de website van de ZZP Barometer en – op basis van redactionele vrijheid – bij een (van de) mediapartner(s). De volgende items vormen het zilveren pakket met een totale waarde van €6.000,=:

1.) 1/1 advertentie (FC) t.w.v. €1.000,=
2.) Expertinterview t.w.v. €5.000,=

[/tab]

[tab title=”Bronzen pakket (€1.975,=)”]

Bronzen pakket
Tarief: €1.975,=

In het bronzen advertentiepakket zit een advertentie van een halve pagina (1/2, FC) in het digitale magazine “Bemiddeling & marges” dat meer dan 50.000x wordt gelezen (verschijningsdatum: 24 juni 2014). Daarnaast wordt u geïnterviewd door onze redactie, ontvangt u het geproduceerde artikel ter inzage en heeft u de mogelijkheid uw antwoorden naar eigen inzicht aan te passen. Bij het artikel zal duidelijk zichtbaar zijn dat het om een advertorial – en niet om een onafhankelijk geschreven expertinterview – gaat. De volgende items vormen het bronzen pakket met een totale waarde van €3.250,=

1.) 1/2 advertentie (FC) t.w.v. €750,=
2.) Advertorial t.w.v. €2.500,=

[/tab]

[/tabs]

[hr style=”single”]

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. Neem bij interesse contact op met Max Blaauboer (Victor Mundi): telefonisch tijdens kantooruren via (+31)29 967 53 03 of per mail: max@victormundi.com.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_message color=”alert-info” style=”square”]

Voorbeeld: oproep aan uw (zzp-)achterban

Beste ondernemer,

Wil jij ons in 1 minuut helpen?

[ORGANISATIE] is mede dankzij jou genomineerd voor de titel “Zzp-bemiddelaar van het Jaar 2014”!

Om kans te maken op deze prestigieuze titel hebben wij jouw beoordeling nodig. Zou je ons via de volgende link willen beoordelen? De beoordeling wordt op anonieme basis verwerkt door ZZP Barometer, de organisator van de verkiezing:

Beoordeel ons: https://zzpbarometer.nl/zzp-onderzoek/
(of plak de URL in de adresbalk van jouw browser)

Zoals gezegd duurt het invullen van jouw beoordeel een minuut, en help je ons hier ontzettend mee. Dankzij jouw beoordeling maken we kans op de titel, en kunnen we onze dienstverlening (verder) verbeteren. Ga nu naar https://zzpbarometer.nl/zzp-onderzoek/ en laat voor zaterdag 7 juni a.s. een beoordeling achter voor [ORGANISATIE].

Ontzettend bedankt namens het management en jouw (ex-)collega’s van [ORGANISATIE].

[HANDTEKENING][/vc_message][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_separator color=”grey”][vc_column_text]Badges

Klik met uw rechtermuisknop op een van de afbeeldingen hieronder, en kies “Opslaan als…”. Vervolgens kunt u de *.jpg- of *.PNG-afbeelding gebruiken in uw communicatie: op de website, in de brochure of op andere plaatsen. Let op: er zijn twee versie per badge beschikbaar: *.jpg (de eerste) en *.PNG (de tweede). Veel succes![/vc_column_text][vc_separator color=”grey”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6078″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6079″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6080″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6081″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6082″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6083″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6084″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6085″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6086″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6087″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6088″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”6089″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

ZZP Barometer

ZZP Barometer is de onafhankelijke en structurele onderzoeksmonitor van de zzp-markt in Nederland. Sinds 2008 wordt kennis verzameld en vergaard op basis van structureel onderzoek onder een eigen zzp-panel. Als hét naslagwerk en de nieuwsbron voor zzp’ers, opdrachtgevers, intermediairs en andere zzp-marktpartijen wordt ZZP Barometer ondersteund door haar partners.

Bekijk alle artikelen van ZZP Barometer →

ZZP Barometer is dé onafhankelijke informatiebron van de zzp-markt in Nederland. Sinds 2008 wordt kennis verzameld en vergaard op basis van structureel onderzoek onder een eigen zzp-panel. Als het naslagwerk en de nieuwsbron voor freelancers, interim professionals, (z)zp’ers, opdrachtgevers, intermediairs en (andere) marktpartijen wordt ZZP Barometer ondersteund door onze themapartners en experts. Wil jij periodiek jouw mening geven en onbeperkt gratis toegang tot alle checklists, downloads, feiten & cijfers, kortingen, ranglijsten, sjablonen en meer? Meld je nu gratis aan.

Aankomende events

Er zijn geen naderende evenementen.

Bekijk de volledige agenda →

Recent onderzoek

Ruim helft jongeren wil eigen onderneming starten
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Meer flexcontracten met zekerheid, maar ook meer zzp’ers
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Driekwart Nederlanders gebruikt werklaptop privé 
Feiten & cijfers
Page 1 Created with Sketch.
0 Shares
Bekijk alle onderzoeken →