Onafhankelijke sourcingpartner op resource management gebied verbindt zich aan Client Awards
AMSTERDAM – Onafhankelijke sourcingpartner op het gebied van resource management FastFlex heeft zich voor het komend jaar als partner aan de Client Awards verbonden. “Al jaren is FastFlex partner van VictorMundi, ZZPBarometer en de FOTY-, Client- en Staffing Awards. FastFlex is enthousiast over het initiatief en participeert daarom graag als partner. Transparantie, betrokkenheid en open communicatie zijn belangrijke waarden voor FastFlex, dit partnerschap draagt zeker bij aan deze waarden. Leren van onze klanten, leveranciers, zzp’ers en andere partners is een extra drijfveer voor dit mooie partnerschap. Wij leren graag van anderen om op deze manier relevant en interessant te blijven in de markt,” aldus Niels Huismans, business developer bij FastFlex.
Over Fastflex
FastFlex is een onafhankelijke sourcing partner en managed service provider op het gebied van resource management. Hierbij streeft FastFlex naar een zo’n kort mogelijke keten, met een transparante kostenstructuur. Zo weten het inhurende bedrijf én de professional altijd waar zij aan toe zijn. FastFlex draagt zorg voor de volledige keten van inhuur: van het proactief benchmarken van de inhuurtarieven tot het afwikkelen van alle contract gerelateerde zaken. Voor advies over de inrichting van de flexibele schil tot het selecteren van professionals. Daarnaast biedt FastFlex innovatieve en duurzame aanvullende oplossingen voor de professionals, zoals e-invoicing en digital contract signing. FastFlex gaat voor een langdurig partnership en helpt opdrachtgevers het hoogste rendement te behalen. FastFlex is gevestigd in Amsterdam en tevens actief in België.
Over Client Awards
De Client Awards zijn een jaarlijks georganiseerde zoektocht om de beste opdrachtgevers te vinden om als zzp’er, freelancer of interim professional voor te werken. De competitie bestaat uit een online platform waar organisaties reviews verzamelen om de beste te worden in hun categorie. Organisaties ontvangen daarvoor hun Net Promoter Score, cijfers over tevredenheid en inzicht in hoe zij de samenwerking met de flexibele schil kunnen verbeteren. Aan de vorige editie deden 593 opdrachtgevers mee, zij verzamelden samen ruim 19.000 referenties.