Zzp’er verzamelt reviews via de FOTY Awards
Sites als Tripadvisor en Zoover kennen we allemaal wel. Zoeken, reviews lezen, overwegen, beoordelen, reviews achterlaten en bepalen of het iets voor jou is. Deze manier van zoeken dringt steeds verder door in onze manier van bouwen en vertrouwen, ook als het gaat om het uitbesteden en vinden van belangrijke zaken als werkopdrachten, de FOTY Awards is daar een goed voorbeeld van, reviews verzamelen voor de zzp’er.
Believe in #zzp
Als zzp’er kan je niet langer achterblijven en moet je in de vaak harde strijd met andere collega-zzp’ers al jouw goede, relevante ‘skills’ in de strijd gooien. Je moet in jezelf geloven en dat ook duidelijk tentoonspreiden. Want, als jij het niet doet, doet niemand het. En wat is er niet mooier dan je jezelf als zzp’er goed in de etalage te zetten én ook nog de mogelijk hebben om mooie prijzen te winnen. De site van Freelancer of the Year is precies de juiste plek daarvoor.
Reviews belangrijk
Dat het voor jou als zzp’er belangrijk is om te laten zien wat klanten, opdrachtgevers, bemiddelaars en collega’s van jou vinden staat vast. Het ouderwetse “hoort zegt het voort” is in onze tijd veranderd in reviews verzamelen, vragen om referenties, daar trots op zijn en dat te laten zien op jouw website, Facebook-pagina of blog en zo nieuwe opdrachten te verwerven.
Belangrijker daarbij is wel dat je jezelf toont op een verzamelplaats van reviews. Een plek, site waar zowel de opdrachtgever als andere belangrijke partijen kunnen zien waar jij als zzp’er voor staat. Plaatsen waar veel belangrijke partijen samen komen, lezen, zoeken en ontdekken wat jouw skills zijn als zzp’er. Vooral het feit dat je kunt lezen wat anderen van jou vinden is belangrijk. Want zeg nou zelf, de hele dag “roeptoeteren” dat je de beste voor de ‘job’ bent, is al gauw vervelend en neigt naar opscheppen.
Extraatje
Als je naar www.fotyawards.com gaat neem dan even de tijd om rustig te lezen en jezelf als zzp’er de kans te geven jouw voordeel met deze site te doen. Want het platform is een mooie kans, een etalage, een podium om jezelf goed neer te zetten. En natuurlijk maakt het extraatje het allemaal nog leuker, het winnen van een prijs. Schroom niet, want al zie je jezelf niet als hoofdwinnaar, er is ook elke week een prijs voor de verschillende categorieën en eigenlijk is de prijs al binnen als jij mooie reviews van jou opdrachtgevers en klanten ziet verschijnen, iets waar je meteen je voor deel mee kunt doen in een volgend belangrijk gesprek.