Leer diverse vaardigheden om mensen te benaderen en een afspraak te maken
Elke week zet ZZP Barometer de evenementen, borrels, online webinars en workshops die onmisbaar zijn voor jou als freelancer en zzp’er op een rij, in ZZP Agenda. Wil je nooit meer een evenement, borrel of (online) workshop missen? Bekijk dan de volledige ZZP Agenda en voeg deze toe aan jouw Google Calendar.
ZZP Agenda 14 mei: Hoe start je als zzp’er
Als zzp’er werk je zelfstandig voor verschillende opdrachtgevers. Maar wat zijn de verschillen tussen deze en andere ondernemingsvormen? Wat is nu de DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie) en welke overeenkomsten zijn er? Hoe bereken je een uurtarief? Wat zijn je rechten en plichten? En waar moet je op letten bij het vastleggen van je activiteiten? En je risico’s? Allemaal vragen die beantwoord worden tijdens dit gratis seminar van het StartersCentrum.
ZZP Agenda 16 mei: Masterclass “Social Selling met LinkedIn”
Het actief en intensief gebruiken van Social Media in je verkoopprocessen is niet nieuw maar ongelofelijk effectief.
Want wist je dat:
- Er gemiddeld 5,4 mensen betrokken zijn bij het koopproces in de B2B markt
- 90% van de beslissers zegt niet te reageren op koude acquisitie
- 75% van de kopers in de B2B markt social media gebruikt om op de hoogte te blijven
Dit betekent dat beslissers moeten weten dat je bestaat, weten wat je doet en geïnspireerd zijn door je verhaal. En laat Social Media nou het medium zijn waarlangs je dit gratis en voor niets kan doen. Maar hoe dan?
In razend hoog tempo word je door onze approved LinkedIn coach Djoea van Zanten, meegenomen langs de verschillende fases van het koopproces ‘in de nieuwe wereld’. Dit doet Djoea via diverse praktijkvoorbeelden, marktcijfers en strategische inzichten. En h
ZZP Agenda 17 mei: Een netwerk opzetten, onderhouden en uitbouwen
Je leert een actief netwerk opzetten, onderhouden en uitbouwen. Na afloop beschik je over diverse vaardigheden om mensen te benaderen en een afspraak met hen te maken. Ook heb je de kennis en vaardigheden om met hen in gesprek te gaan over raakvlakken tussen hun situatie en jouw interesses. Dit alles met het uiteindelijke doel om een actief netwerk op te bouwen waar je bijvoorbeeld op de hoogte blijft van de laatste trends of ambassadeurs vindt voor promotie van je dienst en product. Netwerken is een onderdeel van je bedrijfsplan.
Tijdens de cursus ben je vooral bezig met het trainen van vaardigheden. Er is ruimte om te netwerken in een veilige omgeving. Cursisten werken samen in groepsopdrachten en er is veel aandacht voor de praktijk, bijvoorbeeld door verschillende simulatiespelen en praktijkopdrachten.